Saturday, February 27, 2010

Salam MaulidurrAsul

salam,
apa yang berlaku khamis lepas ?
sambutan maulidur rasul yang best,utk pertama kalinya ade ceramah Maulidur Rasul di Dewan Sekolah SMK Spaoh,alhamdulillah,n speaker nya Ustaz Awang ,memang aku bagi sepuloh bintang kat dia coz give us a good religion talk,talking n never makes us been bored by it ..Thanks a lot ustaz ,byk info aku dapa tentang kerasulan nabi dan sejarahnya

g sarikei - cari hp ..hmm..takde yang berkenan,then i ve decided to buy my fren used blackberry curve 8310 with RM600 je..oklatu rembat je ..hikhik...
ada kwn aku wat shout out kat fb 'alhamdulillah dapat rm100 lagi harini,terimakasih fb'
aku pun tanye lah dia cemane senang giler fb bagi duit?prghh..dia (namanya dirahsiakan yeh utk jage aib nya)pun ajak aku join dgn modal rm100 byr kat dia n cari lagi 4 org utk dapat untung n pulangan modalnya,interesting rite?so lepas aku tanye unsur produk halal ke haram ke aku pun terus setuju nak join. Abang pun join jadi downline aku ,n aku nak ajak sumer kawan aku join supaya dapat bantu sesama kawan dan keluarga :D

No comments:

Post a Comment